Lite om mig själv

Jag heter då Adelina och är 19 år, född och uppvuxen i Kusmark med min underbara familj.
Oktober 2011 flyttade jag till min första egna lägenhet inne i Skellefteå.
Pendlar mycket mellan stan och kusmark, visst trivs jag i stan. Men i framtiden kommer jag att bo
ute på landet ;)
På min fritid ängnar jag mycket tid åt min hund Uno, vi tränar och kommer förhoppningsvis att börja tävla
lydnad så småningom. Tycker också om att umgås med min pojkvän och mina fina vänner.
Jag börjar till hösten sista året på gymnasiet, vilken känns både skönt men också skrämmande.
Går hantverksprogrammet vilket jag trivs med, men det är ingenting jag kan tänka mig att jobba med i framtiden utan jag har andra framtidsplaner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0